Montenegro

Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

SINDJELIC CLAIMS 09. 11. 2017.   >>  15:46 0

DF leaders ordered attack on me

Cooperative witness Sasa Sindjelic said today during the trial in the case of the attempted terrorism on the election day last year, that attacks on him were ordered by the leaders of the Democratic Front.

At the beginning of the trial today Judge Suzana Mogusa said that the Supreme State Prosecutor rejected the Defense's request for the recusal of the Special Prosecutors Katnic and Cadjenovic.

Sindjelic said that "traitors sent assassins on him". When asked who ordered the attack on him Sindjelic said he was one hundred percent sure that the orderers were the leaders of the Democratic Front.

The trial will continue on November 15.

Komentari 0

ostavi komentar

Ostavi komentar

Pravila komentarisanja sadržaja Portala RTCG
Poštujući načelo demokratičnosti, kao i pravo građana da slobodno i kritički iznose mišljenje o pojavama, procesima, događajima i ličnostima, u cilju razvijanja kulture javnog dijaloga, na Portalu nijesu dozvoljeni komentari koji vrijeđaju dostojanstvo ličnosti ili sadrže prijetnje, govor mržnje, neprovjerene optužbe, kao i rasističke poruke. Nijesu dozvoljeni ni komentari kojima se narušava nacionalna, vjerska i rodna ravnopravnost ili podstiče mržnja prema LGBT populaciji. Neće biti objavljeni ni komentari pisani velikim slovima i obimni "copy/paste" sadrzaji knjiga i publikacija.Zadržavamo pravo kraćenja komentara.

Da biste komentarisali vijesti pod vašim imenom

Ulogujte se