Umjereno oblačno

[ Objavio: O.Z. ]

VIDLJIVA TELESKOPOM 06. 08. 2018. 23:28   >>  23:12 1

VIDLJIVA TELESKOPOM

Otkrivena planeta 12 puta veća od Jupitera

Otkrivena je planeta 12 puta veća od Jupitera, a koja se nalazi na putanji udaljenoij 20 svjetlosnih godina od Zemlje, objavio je britanski Independent.

Kako se navodi, navedena planeta nije u sastavu bilo koje zvijezde i prvi je objekt te vrste koji se može vidjeti uz upotrebu teleskopa, prenosi Klix.ba.

Navodi se da masa i ogromna snaga magnetskog polja planete upravo govore o onome što naučnici znaju o raznolikosti astronomskih predmeta pronađenih u dubinama svemira.

"Ovaj objekat je na granici između planete i Smeđeg patuljka, ili 'Neuspjele zvijezde' i za nas predstavlja određeno iznenađenje koje nam može potencijalno pomoći da razumijemo magnetske procese obje zvijezde i na planete", rekao je dr Melodie Kao, astronom na Državnom univerzitetu u Arizoni.