Žabljak
Vedro
10.0 °C
Pljevlja
Pretežno vedro
10.0 °C
Herceg Novi
Vedro
20.5 °C
Nikšić
Vedro
15.0 °C
Cetinje
Vedro
27.8 °C
Bar
Vedro
19.8 °C
Podgorica
Vedro
21.9 °C
Ulcinj
Vedro
17.7 °C
Kolašin
Vedro
8.2 °C

Društvo

URA SE ŽALILA 22. 01. 2019. 20:06   >>  19:40 3

URA SE ŽALILA

TVCG: Objavljujemo samo provjerene informacije

Tačno je da Javni servis ne objavljuje sva saopštenja i reagovanja, ne samo Građanskog pokreta URA, nego i drugih stranaka, budući da informativni program nije i ne smije da bude njihova oglasna tabla, navodi se u reagovanju uredništva Televizije Crne Gore (TVCG).

"Stranačka saopštenja se objavljuju u skladu sa jasnim uređivačkim principima. Televizija Crne Gore, u odnosu na komercijalne emitere, ima veću odgovornost za istinitost informacija koje imaju duboke implikacije na čitavo društvo, institucije sistema i pojedince, zbog pozicije koju ima kao Javni servis svih građana. Posebno kad informacije dolaze od osoba optuženih za teška krivična djela, a poprimaju obrise dobro osmišljene medijske kampanje", navode u reagovanju.

Uredništvo ističe da Javni servis niti može, niti hoće da zaštiti bilo kog pojedinca, ili instituciju od odgovornosti za nezakonito ponašanje.

"Obaveza mu je da javnosti saopšti samo objektivnu i provjerenu informaciju. Smatramo da je Televizija Crne Gore u aktuelnoj situaciji objavila sve relevantne informacije, što će, s dužnom pažnjom činiti i ubuduće", navodi se u reagovanju uredništva TVCG.

Podsjetimo, Građanski pokret URA danas je saopštio da je RTCG u potpunosti prestao da objavljuje njihova reagovanja i saopštenja.

"Javni servis otet je od građana Crne Gore i služi za propagandu kojom se želi što više očuvati tridesetogodišnja vladavina jednog čovjeka i jedne partije", tvrde iz Građanskog pokreta URA.

Kažu da su, po ko zna koji put, danas pisali žalbu na program RTCG da bi javnosti skrenuli pažnju na to što, kako navode, vide na programima Javnog servisa nije potpuna slika i nije objektivna informacija, već "laž i medijski mrak".

"RTCG je u potpunosti prestao da objavljuje reagovanja i saopštenja Građanskog pokreta URA, i ako ih na to obavezuju zakonska i novinarska načela. Aktuelnom uredništvu se ne dopada to što smo javno rekli da je njihov rad zastiđe i da će se Pink zaboraviti pored ovakvog Javnog servisa", zaključili su u saopštenju.

Komentari 3

ostavi komentar

Ostavi komentar

Pravila komentarisanja sadržaja Portala RTCG
Poštujući načelo demokratičnosti, kao i pravo građana da slobodno i kritički iznose mišljenje o pojavama, procesima, događajima i ličnostima, u cilju razvijanja kulture javnog dijaloga, na Portalu nijesu dozvoljeni komentari koji vrijeđaju dostojanstvo ličnosti ili sadrže prijetnje, govor mržnje, neprovjerene optužbe, kao i rasističke poruke. Nijesu dozvoljeni ni komentari kojima se narušava nacionalna, vjerska i rodna ravnopravnost ili podstiče mržnja prema LGBT populaciji. Neće biti objavljeni ni komentari pisani velikim slovima i obimni "copy/paste" sadrzaji knjiga i publikacija.Zadržavamo pravo kraćenja komentara.

Da biste komentarisali vijesti pod vašim imenom

Ulogujte se

Novo