Žabljak
Pretežno vedro
2.6 °C
Pljevlja
Vedro
10.6 °C
Herceg Novi
Vedro
15.3 °C
Nikšić
Vedro
8.2 °C
Cetinje
Vedro
22.2 °C
Bar
Vedro
16.6 °C
Podgorica
Vedro
15.1 °C
Ulcinj
Vedro
14.3 °C
Kolašin
9
3.6 °C

Društvo

NIJE PRVI PUT 30. 09. 2019. 11:09   >>  11:37 10

NIJE PRVI PUT

TV Vijesti tabloidno podmetnula RTCG-u

Televizija Vijesti grubo je juče podmetnula crnogorskoj javnosti informaciju da je portal Nacionalnog javnog servisa Radio-televizije Crne Gore bio izvor, kako kažu, "netačne i neprovjerene" vijesti o smrti istoričara Aleksandra Stamatovića.

 

Naime, "kolege" iz Televizije Vijesti u informativnoj emisiji "Vijesti u pola pet", poput većine crnogorskih medija, objavile su informaciju o smrti gospodina Stamatovića, koja se, srećom, ispostavila kao netačna.

Napominjemo, TV Vijesti u toj emisiji uopšte nije navela izvor informacije, pa ni portal RTCG - ni slikom, a ni riječju, što potvrđuje snimak priloga koji objavljujemo.

Međutim, u narednoj informativnoj emisiji "Vijesti u pola 7", objavljeno je njijhovo izvinjenje, sa podmetanjem da je vijest preuzeta sa portala RTCG. Naknadno pozivanje na naš portal kao izvor najobičnije je podmetanje, s ciljem diskreditacije Javnog servisa.

TV Vijesti je, po profesionalnim standardima, bila obavezna da navede izvor, a kako to u ovom slučaju nije učinila, to u aktuelnim društveno-političkim okolnostima i polarizovanoj medijskoj sceni, shvatamo kao još jedan udar na Javni servis.

Stoga pitamo, zašto se TV Vijesti naknadno poziva na RTCG, a ne na druge medije koji su informaciju objavili prije nas?!

Naime, portal RTCG je jasno naveo izvor sa kojeg je preuzeo informaciju, što je bila obavezna da učini i TV Vijesti, koja se ne libi da dijeli lekcije o profesionalizmu.

Neka im je na čast.

Ovakva i slična vrsta nelojalne konkurencije i nekolegijalnog odnosa prema RTCG-u nije nikakva novina u programima TV Vijesti, u čijim emisijama je Javni servis često na udaru žestokih kritika iz političko-medijskih krugova.

Mnogi mediji juče su objavili grubo podmetanje informacije o smrti gospodina Stamatovića, pa je i naša redakcija nasjela i objavila neprovjerenu vijest. Svjesni smo svoje profesionalne odgovornosti, jer do sada nijesmo imali sličan propust.

Stoga se još jednom izvinjavamo gdinu Stamatoviću i njegovoj porodici, kao i svim čitaocima portala, uz napomenu da nijesmo imali lošu namjeru.

Komentari 10

ostavi komentar

Ostavi komentar

Pravila komentarisanja sadržaja Portala RTCG
Poštujući načelo demokratičnosti, kao i pravo građana da slobodno i kritički iznose mišljenje o pojavama, procesima, događajima i ličnostima, u cilju razvijanja kulture javnog dijaloga, na Portalu nijesu dozvoljeni komentari koji vrijeđaju dostojanstvo ličnosti ili sadrže prijetnje, govor mržnje, neprovjerene optužbe, kao i rasističke poruke. Nijesu dozvoljeni ni komentari kojima se narušava nacionalna, vjerska i rodna ravnopravnost ili podstiče mržnja prema LGBT populaciji. Neće biti objavljeni ni komentari pisani velikim slovima i obimni "copy/paste" sadrzaji knjiga i publikacija.Zadržavamo pravo kraćenja komentara.

Da biste komentarisali vijesti pod vašim imenom

Ulogujte se

Novo