[ Klix.ba, Objavila: R.B. ]

31. 12. 2019. 20:33   >>  20:29

U OBLIKU PAHULJICE

NASA-in teleskop otkrio novorođene zvijezde

Svemirski teleskop NASA-e Spitzer snimio je fotografiju novorođenih zvijezda koje zbog miješanja uzoraka ružičaste i crvene boje koja svjetluca podsjeća na pahuljicu.

Naučnici vjeruju da je ova mlada struktura stara 100.000 godina, a dali su joj nadimak "Klaster Pahuljica".

U ovom momentu one zvijezde prate ravnu liniju, ali kako budu starile, one će izgubiti ovaj oblik.

Nove zvijezde uočene su iza oblaka prašine u sekciji koja se zove "Klaster Božićno drvce".

"Oblaci koji formiraju zvijezde poput ove su dinamične i razvijajuće strukture. Budući da zvijezde prate obrazac ravne linije naučnici vjeruju da su to novorođene zvijezde", kazali su iz NASA-e.

Dan nakon što su otkrili zvijezde, NASA-in teleskop je snimio još jednu nevjerovatnu fotografiju koja liči kao plamen koji izbija iz praznine. Slika prikazuje molekuralni oblak Perseus koji je masivna kolekcija gasa i prašine koja se proteže duž 500 svjetlosnih godina.

Vatreni sjaj je posljedica infracrvenog zračenja tople prašine i klastera zvijezda koje osvjetljuju okolne oblake poput sunca koje zalazi kada nebo oblačno.