klix.ba [ R.B. ]

27. 12. 2022. 15:48 >> 15:44
1

SLIČNOSTI SA ZEMLjOM

NASA pokazala kako izgleda zima na Marsu

Američka svemirska agencija NASA prezentovala je kako izgleda zima na Marsu. Tokom svojih brojnih misija je otkrila ledene karakteristike Crvene planete i koliko ona zapravo ponekad liči na Zemlju.

Tokom zime temperatura na Marsu pada ispod nule, a najniža temperatura vlada na njegovim polovima gdje se spušta do čak 123 stepena. Međutim, nijedna regija nema posebno debeo sniježni pokrivač.

Sniježne padavine na Marsu nije moguće posmatrati direktno zbog izazova koje predstavlja rad u izuzetno hladnoj i tankoj atmosferi, no zahvaljujući specijalizovanim instrumentima, naučnici su potvrdili postojanje snježnih padavina na Crvenoj planeti.

NASA je 2008. godine poslala lernder Phoenix na udaljenost od 1.500 kilometara od sjevernog pola Marsa odakle je pomoću laserskog instrumenta otkrila da snijeg pada na površinu.