Основна тема
Црно/бијела тема
Инверзна тема

Подешавaња

Умањи / Увећај

Изаберите тему

Основна тема
Црно/бијела тема
Инверзна тема

Društvo

[ Objavila B.B. ]

27. 05. 2020. 09:47 >> 09:48

KONKURS "JA SAM EVROPA"

Nagrade za šest osnovaca i srednjoškolaca

Osnovci Đorđije Nišavić, Andrija Mišović i Amina Selami nagrađeni su na konkursu za učenike crnogorskih osnovnih i srednjih škola "Ja sam Evropa", dok su među srednjoškolcima najbolje radove poslali Anja Radulović, Andrija Zeković i Lejla Srdanović.

Generalni sekretarijat Vlade je, u saradnji sa Ministarstvom prosvjete, a u okviru projekta EU4ME, koji finansira Evropska unija, raspisao konkurs za učenike crnogorskih osnovnih i srednjih škola povodom obilježavanja Mjeseca Evrope, a zaintresovani osnovci i srednjoškolci su, putem video zapisa pokazali zašto su oni već dio Evrope, kao i koje vrijednosti dijele sa svojim vršnjacima iz zemalja Evropske unije.

Na konkurs, koji je bio otvoren od 4. do 18. maja, stigla je ukupno 141 prijava, a najbolje radove odabrao je stručni žiri, koji su činili crnogorska rediteljka Sara Stijović, profesor na Fakultetu dramskih umjetnosti Relja Eraković i crnogorski glumac Omar Bajramspahić.

Prvo mjesto u kategoriji osnovaca osvojio je Đorđije Nišavić, učenik V razreda škole "Vladimir Nazor" iz Podgorice, čiji rad, prema ocjeni žirija, ima zaokruženu strukturu i ideju, sa jednostavnim, preciznim i kreativnim pristupom temi.

"Andrija Mišović, učenik IV razreda 0snovne škole "Dušan Đukanović" iz Nikšića, je svojim izuzetno kreativnim radom u video formi pokazao, na najljepši način – duhom i maštom, da se sva djeca Evrope razumiju prosto time što su djeca, ali i prikazao da su strani jezici tu da se uče i da ih koristimo za druženje sa prijateljima iz cijelog svijeta. Amina Selami, učenica VIII razreda podgoričke škole "Marko Miljanov" je svoju ljubav prema plesu prenijela na sve, pokazavši zbog čega su timski rad i vrijedan trud zajednička karakteristika svoj djeci Evrope i svijeta. Svojim pokretom i plesom ukazala nam je na osnovne vrijednosti porodice i zajednice, ali nas je podsjetila na to da djeca moraju biti voljela da bi i ona sama voljela", navodi se u obrazloženju članova žirija.

Učenica III razreda Gimnazije "Slobodan Škerović" iz Podgorice Anja Radulović, osvojila je prvo mjesto u kategoriji srednjoškolaca zbog snažne poruke koju je sugestivno poslala, kao i promovisanja pravih vrijednosti društva, i crnogorskog i evropskog u transnacionalnom pogledu.

Andrija Zeković, učenik I razreda podgoričke Srednje ekonomske škole "Mirko Vešović", podsjećajući nas na muziku kao jezik koji je jednak i razumljiv u bilo kojem dijelu Evrope i svijeta, podstiče nas na razgovor – bio on vođen muzikom ili riječima.

Treće mjesto osvojila je učenica I razreda Srednje mješovite škole "Baćo Bešić" iz Plava Lejla Srdanović, koja nas je, ukazujući na značaj i ljepotu prirode sjevera Crne Gore i njenog velikog uticaja na stanje duha i tijela osobe, približila zemlji i zdravlju – onome što nas sve spaja, bez obzira gdje na kontinentu živjeli.

Kako su istakli iz Generalnog sekretarijata Vlade, sektora za EU i proces pristupanja, autori šest najboljih radova (po tri u kategorijama osnovci i srednjoškolci) biće nagrađeni laptopom, tabletom i pametnim satom.

Пратите нас на

Коментари0

Остави коментар

Остави коментар

Правила коментарисања садржаја Портала РТЦГВише
Поштујући начело демократичности, као и право грађана да слободно и критички износе мишљење о појавама, процесима, догађајима и личностима, у циљу развијања културе јавног дијалога, на Порталу нијесу дозвољени коментари који вријеђају достојанство личности или садрже пријетње, говор мржње, непровјерене оптужбе, као и расистичке поруке. Нијесу дозвољени ни коментари којима се нарушава национална, вјерска и родна равноправност или подстиче мржња према ЛГБТ популацији. Неће бити објављени ни коментари писани великим словима и обимни "copy/paste" садрзаји књига и публикација.Задржавамо право краћења коментара. Мање

Да бисте коментарисали вијести под вашим именом

Улогујте се

Најновије

Најчитаније