Zdravlje

Klix [ I. P. ]

15. 05. 2022. 09:16   >>  09:14

NIJE DOVOLJNA VJEŽBA

Ako želite da smršate uvrstite ove namirnice u meni

Činjenica je da za mršavljenje nije dovoljno samo vježbati. Morate obratiti pažnju i na ono što jedete. Dobra stvar je ta što postoje namirnice koje će vam pomoći prilikom mršavljenja, a koje će vas istovremeno uspjeti održati sitim.


Među njima spadaju trešnje. Jedna šoljica trešanja sadrži manje od 100 kalorija. Bogate su vitaminima koji jačaju metabolizam. Sadrže i antocijan, koji pomaže u jačanju enzima koji se bore sa mastima.

Čili papričice su bogate fitohemikalijom zvanom kapsaicin. On može suzbiti vaš apetit, što, naravno, dovodi do unosa manje količine kalorija. Isto tako je povezan s gubitkom sala na stomaku.

Crvene paprike sadrže veliku količinu vitamina C. On je zapravo antioksidans za kojeg je utvrđeno da smanjuje nivo hormona stresa. Ova činjenica je važna jer se kortizol povećava kako postajete sve više rastreseni, a povećani nivo kortizola može dovesti do viška tjelesne masti.

Lubenica sadrži 95 posto vode tako da je idealna za mršavljenje. U njoj se nalazi i aminokiselina zvana citrulin koja smanjuje umor i povećava protok krvi.

Šparoge spadaju u niskokalorično povrće - pola šolje šparoga ima samo 20 kalorija. Sadrže hemijski asparagin, tj. alkaloid koji direktno djeluje na ćelije i razgrađuje mast.

Пратите нас на

Коментари 0

остави коментар

Остави коментар

Правила коментарисања садржаја Портала РТЦГ
Поштујући начело демократичности, као и право грађана да слободно и критички износе мишљење о појавама, процесима, догађајима и личностима, у циљу развијања културе јавног дијалога, на Порталу нијесу дозвољени коментари који вријеђају достојанство личности или садрже пријетње, говор мржње, непровјерене оптужбе, као и расистичке поруке. Нијесу дозвољени ни коментари којима се нарушава национална, вјерска и родна равноправност или подстиче мржња према ЛГБТ популацији. Неће бити објављени ни коментари писани великим словима и обимни "copy/paste" садрзаји књига и публикација.Задржавамо право краћења коментара.

Да бисте коментарисали вијести под вашим именом

Улогујте се